utorok 23. októbra 2012

Haruľa


500 g bio tmavých ľanových semienok Alnatura, 2 čajové lyžičky mletého sušeného cesnaku, 2 čajové lyžičky majoránu, 1 čajová lyžička mletej rasce, 1 kávová lyžička soli.


Ľan som namočil na 12 hodín, zalial som vodou tesne nad povrch. Postupne ako púšťal sliz som  premiešaval a dopĺňal troškou vody. V polovici namáčania som pridal koreniny a dobre premiešal. Zmes som potom rozdelil na tri časti a každú rozotrel na mierne poolejovanej fóliovej miske sušičky. Rezom som rozdelil na 12 trojuholníkov. Sušil som 12 hodín pri teplote 35 st.



 Po 10 hodinách sušenia som placku otočil a dosušil už len na mriežke. Z tohto množstva som získal 36 kúskov.
Haruľa je veľmi chutná samotná, s nátierkou alebo ako príloha ku šalátom.


Haruľa so zelerovou nátierkou
Recept: http://vitainspiracieprekazdeho.blogspot.sk/2012/10/zelerova-natierka.html




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.